PERSBERICHT - Fabrice Hecquet is nieuwe Sales Director bij CSM

Cyber Security Management (CSM) is sinds de opstart vier jaar geleden sterk gegroeid. Ook dit jaar zullen diverse nieuwe medewerkers de structuur van het bedrijf versterken en zowel de klantenportefeuille als het aanbod aan diensten en oplossingen helpen ontwikkelen. De komst van Fabrice Hecquet (51) als Sales Director is een belangrijke stap in deze groeidynamiek.

Fabrice heeft meer dan 10 jaar ervaring in IT-beveiliging. Zijn grote expertise in cyberoplossingen en -diensten is een echte meerwaarde voor het CSM-team en de klanten.

Afgestudeerd aan de Universiteit van Rouen, begon Fabrice Hecquet zijn Belgische carrière in 1992 als Sales Manager bij Leader Belgium. Na 4 jaar trad hij in dienst bij Lexmark als Corporate Account Manager tot hij in 2000 Sales Manager werd bij Nashuatec. Bij NEC, Xemex, Abase en Vasco Data Security scherpte Fabrice tussen 2001 en 2013 - waarvan 7 jaar in het buitenland - zijn kennis en skills aan over marketing, communicatie, key accountmanagement, strategie, management...

In 2013 gaat Fabrice naar Parijs als Sales Director Europa &- Afrika bij Opentrust, een leverancier van op identiteit gebaseerde beveiligingsoplossingen. Maar hij mist België en in 2014 gaat hij in Antwerpen als Territory Manager BeLux aan de slag bij FireEye, een expert en leverancier van cybersecurity-oplossingen. In 2016 treedt Fabrice in dienst bij Cisco in Brussel als Security Account Manager om enkele maanden later over te stappen naar Excellium Services waar hij 3 jaar lang Sales Director zal zijn. Na een korte passage bij Symantec als Strategic Account Manager in 2019, sluit hij nu bij het CSM-team aan.

"Fabrice is een ervaren Sales Director. Hij biedt ons niet alleen een meerwaarde met zijn technische kennis van de cybersecuritysector, maar ook met zijn geweldig netwerk", zegt Peter Braem, CEO van CSM. "Naast zijn zeer verkoopgerichte spirit heeft Fabrice ook een gedegen kennis van communicatie en marketing. Hij is altijd de eerste die de uitdagingen aangaat om zijn klanten te helpen... Fabrice zal de komende maanden een van de hoekstenen van onze groei worden.

"Bij CSM aan boord komen en kunnen meewerken aan de groeistrategie is een grote uitdaging die ik onmiddellijk aanvaardde toen Peter het project voorstelde", legt Fabrice Hecquet uit. "Ik zal al mijn expertise aanwenden om onze klantenportefeuille verder te ontwikkelen... Een troef die hierbij zeker kan helpen, is dat al onze aangeboden oplossingen van Europese bodem komen en op dit moment tot de meest efficiënte op de markt behoren.